Gone baby gone!

Jaha nu har Micke åkt, det känns än så länge ingenting, förut idag var det jättejobbigt och jag var dum emot honom, jag var så ledsen att han skulle åka så allt gick ut över honom, inte så snällt, jag ville inte men jag stötte på något vis bort honom redan då.
Sen fick jag lite tid på mig att tänka efter sen kom han tillbaka nu ikväll för att säga hejdå, vi gick en prommenad (låångt) sen hade vi kittelkrig i min säng, sen åkte vi och tankade på min telefon så att jag ska kunna höra av mig så mycket jag vill.
Han kommer vara borta en vecka i sträck nu, sen kommer han hem i tre dagar och sen är han inne i sin vanliga rytm, borta fyra dagar, hemma tre, ja så kommer det att flyta på helt enkelt. Och det ska jag palla ujuj säger jag bara!

Så nu handlar det om att sysselsätta sig, måste få andra saker att tänka på, på lördag har jag massor att göra, det ser jag fram emot, först jobba sen skall jag på styling och fotografering :) Sen ska vi väl antagligen festa till lite skulle jag tro? Milla och Emelie var på!
På tisdag skulle tydligen alla tjejer ut och käka sen dricka lite och partaja, jag vet inte riktigt vad jag tyckte om vissa som skulle med, men vad fan, jag kan ju vara trevlig ändå (läs falsk) Så jag tror jag följer med!
Sen skall man ju förbereda sig för skolstarten på torsdag, då skall man tillbaka ja! ;)
På fredag kommer Micke och hämtar mig i skolan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0